Transport și retur produse
Transportul este gratuit la comenzile mai mari de 400 LEI.
Oferim două modalităţi de livrare/ridicare a comenzilor:
– Prin curierat rapid GLS: 1-2 zile lucrătoare pentru teritoriul României (Costul este de 23 LEI, pentru comenzile sub 400 LEI) / 4-6 zile lucrătoare pentru Uniunea Europeană (costul variază între 35-65 EURO, în funcție de comanda dvs)
– Ridicare de la sediul nostru (fără taxă), EXCLUSIV după confirmarea comenzii dvs. de către un operator
DACĂ SUNTEȚI DIN CLUJ-NAPOCA ȘI DORIȚI SĂ VENIȚI LA SEDIUL NOSTRU PENTRU ACHIZIȚII FĂRĂ COMANDĂ ONLINE ÎN PREALABIL, VĂ SFĂTUIM SĂ LUAȚI LEGĂTURA CU UN OPERATOR PENTRU A STABILI ÎN AVANS PRODUSELE DORITE!
Politica de retur produse
Pentru persoanele fizice returul produselor poate fi solicitat în următoarele situații:
În cazul lipsei conformității;
Un produs este considerat a fi în conformitate cu contractul de vânzare-cumpărare dacă:
• corespunde descrierii făcute de vânzător pentru produsul respectiv;
• corespunde destinației pe care cumpărătorul a avut-o în vedere la momentul achiziționării produsului, fapt pe care consumatorul l-a adus la cunoștința vânzătorului și pe care acesta din urma l-a acceptat la încheierea contractului de vânzare-cumpărare;
• corespunde scopurilor pentru care același tip de produs este utilizat în mod normal;
• prin raportare la declarațiile și descrierile privind caracteristicile produsului, în special prin publicitate sau prin înscriere pe eticheta produsului, acesta se înscrie în parametrii de calitate și performanță normală și corespunde unor așteptări rezonabile din partea consumatorului.
Persoanele juridice au drept de retur doar dacă produsul prezinta deteriorari din cauza transportului sau este defect în momentul primirii produsului și nu ultelior. În cazul in care sesizați aceste nereguli va rugăm să ne contactați telefonic la numarul 0733 967 099
Produsele importate si livrate pe baza de comanda speciala sau construite special cu anumite functii si dotari, pot fi returnate doar daca prezinta defecte sau neconformitati tehnice.
Produsele se returnează în termen de 14 zile.
EUROCOM INVEST S.R.L. declară că produsul livrat corespunde declarației de conformitate a acestuia și răspunde pentru orice lipsă a conformității existentă la momentul livrării produselor, în conformitate cu prevederile Legii nr. 296/2004 privind Codul Consumului și Legii nr. 449/2003 privind vânzarea produselor.
Reclamațiile vor fi aduse la cunoștința EUROCOM INVEST S.R.L. în scris la adresa de e-mail contact@eurocomgroup.ro, în termen de 24 de ore de la recepționarea produselor.
Dacă se constată ca produsul nu este în conformitate cu specificațiile din oferta de vânzare, se poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau reparare sau, dacă acestea nu sunt posibile sau procesul ar dura prea mult, se poate dispune rambursarea integrală a contravalorii produsului. Aveți posibilitatea să solicitați înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare sau mai mică, caz în care se va proceda la plata diferenței, respectiv veți primi o rambursare parțiala până la valoarea produsului înlocuitor.
Costurile de retur sunt suportate de către client, iar transportul pentru primul schimb este achitat de către vânzător.
Pentru ca un produs să poată fi schimbat sau returnat trebuie sa aibă ambalajul original și eticheta intacte.
Returnarea banilor se face in maxim 10 zile in contul dvs – va rugam sa printati datele bancare si sa le includeti alaturi de marfa trimisa pentru returnare sau sa ne expediati un email cu aceste date pe adresa contact@eurocomgroup.ro.