Transport și retur produse

Oferim două modalităţi de livrare:
– rapidă: 24/48 de ore prin curier pentru România (Costul este de 23 RON);
– standard: 4-14 zile prin Poşta Română pentru orice destinaţie (Costul este de 10 RON).

Transportul este gratuit la comenzile mai mari de 300 RON.

DACĂ SUNTEȚI DIN CLUJ-NAPOCA ȘI DORIȚI SĂ VENIȚI LA SEDIUL NOSTRU PENTRU ACHIZIȚII, VĂ SFĂTUIM  SĂ LUAȚI LEGĂTURA CU UN OPERATOR PENTRU A STABILII PRODUSELE DE CARE SUNTEȚI INTERESAT!


Politica de retur produse

Returul produselor poate fi solicitat în următoarele situații:

În cazul lipsei conformității;

Un produs este considerat a fi în conformitate cu contractul de vânzare-cumpărare dacă:
• corespunde descrierii făcute de vânzător pentru produsul respectiv;
• corespunde destinației pe care cumpărătorul a avut-o în vedere la momentul achiziționării produsului, fapt pe care consumatorul l-a adus la cunoștința vânzătorului și pe care acesta din urma l-a acceptat la încheierea contractului de vânzare-cumpărare;
• corespunde scopurilor pentru care același tip de produs este utilizat în mod normal;
• prin raportare la declarațiile și descrierile privind caracteristicile produsului, în special prin publicitate sau prin înscriere pe eticheta produsului, acesta se înscrie în parametrii de calitate și performanță normală și corespunde unor așteptări rezonabile din partea consumatorului.

Produsele se returnează în termen de 30 de zile.

EUROCOM INVEST S.R.L. declară că produsul livrat corespunde declarației de conformitate a acestuia și răspunde pentru orice lipsă a conformității existentă la momentul livrării produselor, în conformitate cu prevederile Legii nr. 296/2004 privind Codul Consumului și Legii nr. 449/2003 privind vânzarea produselor.
Reclamațiile vor fi aduse la cunoștința EUROCOM INVEST S.R.L. în scris la adresa de e-mail contact@eurocomgroup.ro, în termen de 24 de ore de la recepționarea produselor.
Dacă se constată ca produsul nu este în conformitate cu specificațiile din oferta de vânzare, se poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau reparare sau, dacă acestea nu sunt posibile sau procesul ar dura prea mult, se poate dispune rambursarea integrală a contravalorii produsului. Aveți posibilitatea să solicitați înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare sau mai mică, caz în care se va proceda la plata diferenței, respectiv veți primi o rambursare parțiala până la valoarea produsului înlocuitor.

Costurile de retur sunt suportate de către client, iar transportul pentru primul schimb este achitat de către vânzător.

Ca un produs să poată fi schimbat sau returnat trebuie sa aibă ambalajul original și eticheta intacte.