Intrebari frecvente

Aici puteti vizualiza cele mai des primite intrebari de la clientii nostri. Daca nu ati gasit raspunsul la intrebarea dumneavoastra, nu ezitati sa ne contactati. Un operator EurocomGroup.ro va asteapta cu informatiile dorite.


Faceti click pe intrebare pentru a vedea raspunsul:

Costul livrării produselor dvs depinde de greutatea coletului şi destinaţia transportului. Oferim două modalităţi de livrare: – rapida: 24/48 de ore prin curier pentru Romania; – standard: 4-14 zile prin Poşta Română pentru orice destinaţie;   Va rugam sa tineti cont de faptul ca in anumite situatii exceptionale, durata livrarii poate varia din motive ce nu tin de Eurocomgroup.ro. In astfel de situatii, veti fi contactat de un operator EurocomGroup.ro pentru a va informa cu privire la statusul comenzii dumneavoastra.
Va punem la dispozitie patru metode facile de a plati pentru produsele dumneavoastra:
  • Plata Ramburs – platiti produsele direct curierului, in momentul in care acesta vi le livreaza;
  • Plata prin transfer bancar – puteti plati produsele achizitionate prin transfer bancar, direct in contul nostru. In momentul in care avem confirmarea platii, produsele dorite de dvs sunt livrate;
  • Plata Online cu Card Bancar – puteti plati online, direct cu cardul dvs bancar;
  • Rate Online prin Card Bancar – plata in rate se face alegand aceeasi metoda ca si plata online cu card bancar, doar ca aceasta se poate efectua daca detineti unul dintre cardurile bancilor partenere.
Pentru mai multe detalii va rugam sa accesati pagina Metode de Plata.
Pentru a comanda un produs urmati pasii:
  • gasiti produsul dorit;
  • apasati butonul 'Adauga in cos';
  • navigati la pagina 'Cosul meu' unde puteti vedea produsele aflate in cosul dvs de cumparaturi;
  • continuati spre pagina de finalizare comanda, unde va trebui sa ne furnizati datele dumneavoastra, pentru a va putea emite factura fiscala si efectua livrarea in siguranta;
Confirmarea electronică automată primită imediat după plasarea comenzii este strict informativă, comanda se consideră înregistrată atunci când operatorul vă contactează telefonic în acest sens. Un cont de client nu este obligatoriu, dar va recomandam sa va creati unul. Aveti mai multe avantaje:
  • aveti intr-un singur loc istoricul comenzilor plasate pe eurocomgroup.ro;
  • nu mai trebuie sa completati formularul de finalizare comanda pentru fiecare comanda plasata;
  • puteti beneficia de oferte si discounturi exclusive pentru clienti;